LessonVideos
13, 14 та 15 жовтня 3200 / 3900 грн

Триденне навчання з питань публічних закупівель

✅ Навчіться ефективно проводити публічні закупівлі за Законом України "Про публічні закупівлі" з урахуванням Особливостей

✅ Підходить для початківців в сфері публічних закупівель та спеціалістів, які хочуть оновити свої занання 

✅ Практика, кейси, шаблони документів

✅ Сертифікат після проходження

✅ Консультації після навчання

3200 грн при оплаті онлайн / 3900 грн при оплаті за документами

Тривалість:

3 дні / 18 годин

Програма:

16 тем

Консультації:

12 місяців

Матеріали:

12 місяців

Відеозапис:

14 днів

Програма навчання

День 1

  • Якими нормативними документами керуватися при здійсненні закупівель у воєнний стан

    • Замовники, що мають здійснювати публічні закупівлі в умовах воєнного стану за Законом України “Про публічні закупівлі” та постанови КМУ з особливостями здійснення закупівель в умовах воєнного стану (далі - постанова з особливостями)
    • Хто організовує та проводить закупівлі під час воєнного стану Уповноважена особа - особливості роботи під час війни
    • Загальні вимоги до закупівель під час війни
    • Види закупівель та “пороги”

     

  • Практична частина: Уповноважена особа, електронні майданчики

    • Призначення уповноваженої особи (УО). Складання протоколу УО.
    • Перші кроки на майданчику.

     

  • Планування закупівель. Визначення предмета закупівлі.

    • Порядок визначення предметів закупівлі;
    • Приклади визначення предмета закупівлі;
    • Корисні ресурси для визначення предмета закупівлі;
    • Практика моніторингу ДАСУ та рішень судових органів.
    • Складання та оприлюднення Річного плану закупівель (РП). 
    • Вимоги до “форми” РП;
    • Коли та як складати РП;
    • Формування потреби до РП;
    • Складання та оприлюднення Обґрунтування технічних, якісних характеристик та очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до положень постанови КМУ № 710)

     

  • Практична частина: Річний план закупівель

    • Складання Річного плану закупівель.
    • Протокол уповноваженої особи про затвердження (внесення змін) Річного плану закупівель.
    • Оприлюднення Річного плану закупівель та змін до нього на веб-порталі Уповноваженого органу.

     

  • Здійснення закупівель без використання електронної системи закупівель (ЕСЗ)

    • порядок здійснення закупівель без використання ЕСЗ;
    • “форма” звіту про закупівлю без використання ЕСЗ;
    • оприлюднення звіту про закупівлю без використання ЕСЗ.

     

  • Практична частина: Закупівлі без використання ЕСЗ

    • Оприлюднення на майданчику Звіту про договір про закупівлю укладений без використання ЕСЗ.

     

День 2

  • Закупівля шляхом використання електронного каталогу (Prozorro Market)

    • Умови для здійснення закупівель шляхом використання електронного каталогу.
    • Випадки обов'язкового використання електронного каталогу.
    • Як працює Prozorro Market.
    • Закупівля в Prozorro Market шляхом застосування Запиту пропозицій.
  • Практична частина: Здійснення закупівлі шляхом використання електронного каталогу

    • Підготовка до проведення закупівлі через Prozorro Market (річний план закупівель, протоколи, проєкт договору).
    • Оприлюднення Запиту пропозицій
    • Проведення Запиту пропозицій через на електронних майданчиках 

     

  • Спрощена закупівля

    • Умови проведення спрощеної закупівлі.
    • Заповнення пунктів оголошення про проведення спрощеної закупівлі на майданчику.
    • Порядок проведення спрощеної закупівлі в умовах воєнного стану.

     

  • Практична частина: Проведення спрощеної закупівлі

    • Оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
    • Складання документації для проведення закупівлі.
    • Проведення спрощеної закупівлі.
    • Протоколи уповноваженої особи для проведення спрощеної закупівлі.

     

  • Кваліфікаційні критерії

    • Перелік кваліфікаційних критеріїв.
    • Особливості застосвування кваліфікаційних критеріїв під час воєнного стану.
    • Визначення документального підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям.
    • Ризики встановлення дискримінаційних вимог.

     

  • Практична частина: Кваліфікаційні критерії

    • Приклад встановлення в тенденій документації кваліфікаційних критеріїв та інформації про спосіб підтвердження відповідності таким критеріям.

День 3

  • Вимоги щодо підстав для відмови учаснику за пунктом 47 Особливостей ("колишня" статтею 17 Закону України “Про публічні закупівлі” та пункт 44 Особливостей)

    • Вимоги згідно з пунктом 47 Особливостей.
    • Які документи/інформацію вимагати згідно з пунктом 47 Особливостей.
    • Як заповнити вимоги згідно з пунктом 47 Особливостей в оголошенні про проведення відкритих торгів на майданчику (електронна тендерна документація).
    • Які документи повинен надати учасник-переможець.

     

  • Практична частина: Встановлення вимог відповідно до п. 47 Особливостей

    • Приклад встановлення в тенденій документації підстав для відмови в участі у відкритих торгах згідно з пунктом 47 Особливостей.
  • Відкриті торги як основна процедура закупівлі

    • Порядок проведення відкритих торгів з особливостями.
    • Умови проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою в умовах воєнного стану.
    • Закупівлі за інструментом Ukraine facility.
  • Тендерна документація для проведення відкритих торгів

    • Вимоги до тендерної документації при проведенні відкритих торгів за особливостями.
    • Вимоги до тендерної документації при проведенні відкритих торгів за особливостями за інструментом Ukraine facility.
  • Практична частина: Оголошення про проведення відкритих торгів та тендена документація

    • Заповнення оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями в електронній системі закупівель (в тому числі за інструментом Ukraine facility).
    • Складання тендерної документації для проведення відкритих торгів з особливостями (в тому числі за інструментом Ukraine facility).
  • Закупівлі без використання відкритих торгів та електронного каталогу за пунктом 13 Особливостей

    • Умови здійснення закупівель без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу згідно з пукнтом 13 Особливостей.
    • Порядок проведення закупівель без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу згідно з пукнтом 13 Особливостей.
  • Договір про закупівлю

    • Визначення поняття Договір про закупівлю.
    • Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю.
    • Виконання договору про закупівлю.
  • Практична частина: Оприлюднення змін до договору про закупівлю та інформації про його виконання

    • Оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю.

    • Оприлюднення звіту про виконання договору про закупівлю.

  • Моніторинг публічних закупівель

    • Підстави для проведення моніторингу публічних закупівель ДАСУ;
    • Порядок проведення моніторингу;
    • Виконання/оскарження висновку за результатами моніторингу.

Як пройти навчання:

1

Обрати варіант реєстрації на курс

  • При реєстрації за документами навчання буде здійснюватися після укладання договору про надання послуг
  • При реєстрації на онлайн оплату навчання буде здійснюватися післі здійснення оплати за допомогою платіжного сервісу Приватбанку Liqpay
2

Узгодити документи / здійснити онлайн оплату

  • Після узгодження проєкту договору та акту наданих послуг на електронну пошту надійде посилання на навчання (в разі реєстрації за документами)
  • Після проведення онлайн оплати на електронну пошту надійде посилання на навчання (в разі реєстрації на онлайн оплату)
3

Пройти навчання

  • Підключитися до онлайн навчання за посиланням, що надійшло на електронну пошту.
  • Навчання відбувається за допомогою онлайн сервісу Google Meet (встановлювати програми не потрібно).
  • Онлайн навчання розпочинається в запланований час (можливість підключення до онлайн сесії з'явиться за 10 хвилин до початку навчання).
4

Отримати матеріали та відеозапис навчання

  • Після завершення навчання на електронну пошту надійде лист з посиланнями на відео запис курсу, електронні матеріали.
  • Слухачі навчання будуть мати можливість безкоштовних консультацій в телефонному режимі протягом року після його завершення
5

Отримати оригінали документів та сертифікат

  • Після завершення онлайн навчання Новою поштою (за наш рахунок) буде надіслано оригінал сертифікату про проходження курсу.

Зареєструватися на навчання:

Зв'яжіться з нами, якщо у вас залишилися питання:

тел. (067) 501-39-40


kairosgroup.ua@gmail.com

04071, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Ярославська, 56А, Офіс 6.8.

telegramemailviber

© 2025 Кайрос груп Україна